neurologopeda
Jestem absolwentką bielskiej Akademii Techniczno-Humanistycznej. Ukończyłam studia licencjackie i magisterskie na kierunku filologia polska ze specjalnością nauczycielską. Wykształcenie logopedyczne zdobyłam podczas studiów podyplomowych z zakresu logopedii i komunikacji alternatywnej. W Wyższej Szkole Humanistyczno-Ekonomicznej w Brzegu uzyskałam wykształcenie neurologopedy. Jestem certyfikowanym Terapeutą Ręki I i II stopnia oraz terapeutą miofunkcjonalnym.
W pracy z niemowlętami, dziećmi, młodzieżą i dorosłymi wykorzystuję różnorodne metody i techniki pracy neurologopedycznej. Specjalizuję się w prowadzeniu terapii neurologopedycznej:
osób z zaburzeniami komunikacji powstałymi w wyniku uszkodzenia układu nerwowego (afazja, dysartria);
dzieci z niepełnosprawnościami, zespołami genetycznymi, spektrum autyzmu;
osób z zaburzoną lub niewykształconą mową werbalną, których dobro wymaga wprowadzenia wspomagających lub alternatywnych metod komunikacyjnych;
niemowląt i dzieci z trudnościami w karmieniu;
zaburzeń miofunkcjonalnych (nieprawidłowej pozycji i ruchomości narządów mowy, powodujących stałe trudności z artykulacją i funkcjonowaniem mięśni twarzoczaszki), łącznie z zastosowaniem technik kinesiotapingu logopedycznego.
Swój warsztat pracy doskonaliłam poprzez uczestnictwo w szkoleniach i warsztatach, m.in.:
2021 – Diagnoza i terapia miofunkcjonalna;
2021 – Werbogesty;
2021 – Kinesiotaping logopedyczny;
2020 – Niemowlak u logopedy II Miobobo;
2017 – Karty Oceny Logopedycznej Dziecka KOLD;
2017 – Nie patrzy, nie słucha nie mówi – diagnoza i trening bazowych umiejetności komunikacyjnych;
2016 – Neurologopedyczna terapia osób z autyzmem;
2016 – Terapia ręki stopień i i II;
2015 – Makaton poziom podstawowy.